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Is that clear? Yes! | No!
Having said that, we realize some of you have been experiencing issues. For that, we apologize. Below is a list of fixes and improvements we are planning to release via patch 1.02 very soon.
Overall
Fixed rendering issue that resulted in what appears to be stuttering/hitches
Improved mouse/keyboard controls
Added additional controller support*
*If your controller still doesn’t work, please contact us and let us know. We will do our best to add support.
Gameplay
Fixed issue where tether mines become invisible when exploding as the player dies
Various Fomori Architect boss fixes
Fixed issue where various claw switches were not opening doors
Fixed issue where one of the triggered doors in Deeplight closes again after getting the Sonar
Fixed issue where players could get stuck in the pathway leading up to the Resonance Orb
Fixed issue where totem heads could become stuck in collision or lost
Fixed issue where specific doors would appear to be destroyed, but players still couldn’t pass
Fixed issue in Deeplight where some player's mirror would not align properly
Retuned Red Reapers in Bone Vaults to keep them from hitting the player unfairly
Improved tether mine behavior in puzzle sections
- Fehler der scheint Stottern / Pannen zu sein behobt
- Verbesserte Maus / Tastatur-Steuerung
- Zusätzliche Controller-Unterstützung
- Problem behoben, bei Haltegurt Minen unsichtbar werden, wenn sie explodiert, wenn der Spieler stirbt
- Verschiedene Korrekturen für dem Architekten Chef.
- Die Schalter, die gebrochen wurden, sollten Türen wieder öffnen
- Türen nicht in Tiefes Licht für einige Spieler zu öffnen ist fest
- Sub kann nicht mehr erhalten unter Resonanzkugel schrein stecken im Merrow-Ruinen
- Problem behoben, bei Statue Köpfe stecken in Kollision werden oder verloren gehen
- Problem behoben, bei bestimmten Türen erscheinen würde zerstört werden, aber die Spieler können noch nicht passieren.
- Spiegel sollten nicht in der Lage sein, aus der Ausrichtung zu erhalten.
- Roter Schnitter wurden angepasst
- Bewegliche Bombe wurden angepasst
- Verschiedene Fehlerkorrekturen
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